Zdjęcia reklamowe mody

FIRMA: NESSI s.c. / Garwolin
ZLECENIE: Zdjęcia wizerunkowe obuwia damskiego, 2010
PRODUKCJA: FOTO OKO
STYLIZACJE: Anna Stykała
MODELKA: Sandra/Prime Models FIRMA: NESSI s.c. / Garwolin
ZLECENIE: Zdjęcia wizerunkowe obuwia damskiego, 2010
PRODUKCJA: FOTO OKO
STYLIZACJE: Anna Stykała
MODELKA: Sandra/Prime Models FIRMA: NESSI s.c. / Garwolin
ZLECENIE: Zdjęcia wizerunkowe obuwia damskiego, 2010
PRODUKCJA: FOTO OKO
STYLIZACJE: Anna Stykała
MODELKA: Sandra/Prime Models FIRMA: NESSI s.c. / Garwolin
ZLECENIE: Zdjęcia wizerunkowe obuwia damskiego, 2010
PRODUKCJA: FOTO OKO
STYLIZACJE: Anna Stykała
MODELKA: Sandra/Prime Models FIRMA: NESSI s.c. / Garwolin
ZLECENIE: Zdjęcia wizerunkowe obuwia damskiego, 2010
PRODUKCJA: FOTO OKO
STYLIZACJE: Anna Stykała
MODELKA: Sandra/Prime Models Zdjęcia z pokazu mody Sopot Fashion Days 2011. Kreacje: Marek Witt, publikacja w Slow Life & Garden, 2012 Zdjęcia z pokazu mody Sopot Fashion Days 2011. Kreacje: Marek Witt, publikacja w Slow Life & Garden, 2012 Zdjęcia z pokazu mody Sopot Fashion Days 2011. Kreacje: Marek Witt, publikacja w Slow Life & Garden, 2012 Zdjęcia z pokazu mody Sopot Fashion Days 2011. Kreacje: Marek Witt, publikacja w Slow Life & Garden, 2012

Zdjęcia mody wymagają zorganizowania sesji fotograficznej, w której uczestniczą fotograf, modelka, stylistka, wizażystka, fryzjerka. Organizacją zajmuję się agencja i jest producentem sesji. Do obowiązków producenta należy sporządzenie kosztorysu i na jego podstawie zorganizowanie castingu, czyli wybór odpowiedniej modelki do zdjęć (zleceniodawca musi zaakceptować wygląd modelki), wybór odpowiednich stylistów lub stylistek oraz fotografa dogranie terminów, wynajem studia lub pomieszczeń. Udana sesja fotograficzna mody, to przede wszystkim pomysł i zaplanowanie i naszkicowanie zdjęć. Podczas zdjęć nie ma miejsca na improwizację, ponieważ nad zdjęciami pracuje grupa opłacanych osób i strata czasu wiąże się z dodatkowymi kosztami i w najgorszym przypadku niezrealizowanie planowanej ilości ujęć fotograficznych. Sesja fotograficzna mody jest więc dużą produkcją przygotowywaną na długo przed terminem wykonania zdjęć, a w czasie sesji nad efektem końcowym pracuje sztab osób. Taki sposób działania gwarantuje osiągnięcie zamierzonego efektu. Niezbędne jest aby w czasie sesji obecny był zleceniodawca i wnosił swoje uwagi na bieżąco. Eliminuje się wtedy ryzyko (w skrajnym przypadku) odrzucenia zdjęć przez zleceniodawcę.